Školska godina 2020./2021.
« Ožujak 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
OBILJEŽILI SMO SVJETSKI DAN ČITANJA NAGLAS
U utorak, 3. veljače 2021., na satovima Hrvatskoga jezika knjižničarka Daniela Gubić informirala je učenike o Svjetskom danu čitanja naglas i važnosti čitanja, a zatim su naglas čitali unaprijed određene dijelove književnih djela. U realizaciji obilježavanja sudjelovali su učitelji Darko Horvat, Luka Piletić, Marija Mlađen i Kristina Blažević.
Svjetski dan čitanja naglas pokrenula je organizacija LitWorld 2010. u ime 750 milijuna ljudi koji još uvijek ne mogu čitati. Cilj je pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima ljudima bez obzira na različitosti. Čitati naglas trebalo bi djeci od najranije dobi jer ono razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija maštu i utječe na uspješan razvoj djeteta. Svjetski dan čitanja naglas razvio se u globalni pokret milijuna čitatelja, pisaca i slušatelja iz zajednica širom svijeta koji se okupljaju kako bi odali počast radosti i moći čitanja.
Toga su dana učenici 4. razreda naše škole naglas čitati dječji roman „Esperel – grad malih čuda“ spisateljice Sanje Lovrenčić, a o važnosti čitanja naglas upoznala ih je knjižničarka u suradnji s učiteljicom. Učenici petih razreda čitali su književni tekst „Hrabra Kajsa“ Astrid Lingren, a nakon čitanja i razgovora o pročitanom učitelj Horvat proveo je online anketu o čitanju. Iz ankete je vidljivo kako učenici vole čitati, najviše čitaju stripove i basne, zadnja knjiga koju su pročitali je s popisa lektire, a knjiga je medij koji ih najviše opušta. Rezultate ankete možete pogledati u priloženom dokumentu na kraju objave. Učenici sedmih razreda su na satu hrvatskog jezika čitali najnapetije ulomke pustolovnog i tinejdžerskog romana „Miris knjige“ autorice Jadranke Klepac.
Povodom Svjetskog dana čitanja naglas učenici 1. a razreda postali su novi članovi školske knjižnice i posudili prve slikovnice, a učiteljica im je naglas pročitala Grimmovu bajku „Janko i čarobni grah“.
Čitajući spomenute tekstove, učenici su spoznali kolika je važnost čitanja, a posebno čitanja naglas. Vjerujemo kako će im spomenuta globalna manifestacija pomoći u otkrivanju radosti čitanja te kako će u budućnosti svako dijete imati pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji.
Novinarska skupina
Institucije | ![]() |
• MZO |
• AZOO |
• Portal škole |
• Carnet |
• NCVVO |
• Općina Rešetari |
• Merlin u školi |
• Edu.hr Portal |
• Anketa - Sigurniji i... |
![]() |